[linux] Maticne dosky s onboard VGA | SOUND

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Úterý Únor 15 11:20:49 CET 2000

roman wrote:
> myslim, ze to je trochu nespravne polozena otazka, i de skor o to, ci su
> podporovane konkretne
> chipove sady (napr. ESS zvukovky idu uplne v pohode) - inak za seba
> mozem povedat - NO PROBLEM
> (mam sietovku, zvukovku, video onboard )

Tu by som si dovolil oponovat. Mam SiS80C205 onboard 2MB shared memory a
nepodarilo sa mi stabilne rozchodit X-y, ktore su v SuSE 6.3, na
minimalne 1024*768*16 alebo viac. Este predchadzajucu verziu XFree86
(3.3.3.1) som na tomto HW rozchodil po niekolkohodinovom bastleni s
BIOSom, ale na novsiu tato finta uz nestacila. Pritom stara 3.3.1 bezala
bez akychkolvek uprav (RH 4.2). Docasne som to vyriesil tak, ze som MB
vymenil za inu s NT serverom, ktory teraz cas od casu padne na drzku ;-)

Niektorym hardverom je skratka lepsie sa vyhnut.

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha