Vyriesene: Re: [linux] z linuxu na NT 4.0

Megac megac na xoommail.com
Úterý Únor 15 13:30:34 CET 2000

Vdak vsetkym za pomoc.

Najprv som mal problem zo sambou. Ten som po dlhsej dobe (vratane
prestavky) vyriesil upgrade-om z ver 2.0.5a na 2.0.6 a ono to fachcilo uz
samo. Ziadne zmeny v smb.conf, teda okrem tych co som spravil so starou
verziou.

Pouzivam Gnome, ale uz len vynimocne. Napriek tomu ze mi je neaky GUI
klient momentalne na .../nic odskusal som:
- Gnomba - vobec sa mi nepaci, autori maju, aspon podla mna, este dost
  roboty
- LinNeighborhood - celkom cool

Megac

PS: Este k LinNeighborhood-u. Ked som ho installoval z rpm balika,
  tak mi ho hodilo do /usr/bin a shortcut a cesta v konfigu ukazuju na
  /usr/local/bin. Tym padom by mi to nechodilo ani keby mi sla samba.
  Na druhej strane, kym som rozchodil sambu (a trvalo mi to dlho koli
  mojej blbosti :( ) naucil som sa par veci, takze LinNeighborhood uz nebol
  ziaden problem