[linux] NTP synchronizacia casu

Gasparovic Peter gasparovic na pfs.sk
Pátek Únor 18 07:34:35 CET 2000

Dňa Št, 17 feb 2000 ste napísali:
> Ak zastavim ntpd tak na ntpdate dostanem
>
> 17 Feb 23:15:52 ntpdate[6810]: no server suitable for synchronization found
>
> Kde moze byt problem
>
> Skusal som to na vnutornej sieti a tam to ide. Toto je za Firewalom (fwtk)

Firewall by nemal byt problem, ja v noci pustam ntpdate urpin.isternet.sk a ide
to bez problemov. Ta hlaska sa mi objavila tiez, ale iba v pripade, ked som na
mojom serveri mal stopnuty ntpd a skusal ntpdate zo stanice na server, cize ta
hlaska mala pravdu, ale po opatovnom spusteni ntpd to zase fungovalo. Zisti si,
ci na serveri, ku ktoremu sa pokusas pripojit, naozaj ide ntpd, pripadne to
vyskusaj na urpin.isternet.sk (ten ide urcite).
BTW mam dojem, ze urpin ide asi minutu popredu, hoci Juraj Bednar spominal, ze
sa to synchronizuje zo Zenevy ( kontroloval som to podla Greenwichu
time.greenwich200.com )

Peter Gasparovic
gasparovic na pfs.sk