[linux] T20

roth na atlas.cz roth na atlas.cz
Pátek Únor 18 07:44:11 CET 2000

Dobry den,

mam zalohovaciu paskovu jednotku HP Surestore T20,
internu SCSI s 10 MB paskou, ktora s nou bola dodana.

Tych 10 MB je pre mna vela, ale ani za svet si neviem
poradit, ako a cim na nu zalohovat tak, aby sa dalo
vytvorit viacej archivov, rozlisenych povedzme nejakym
labelom.

V kdat to sice ide, ale nerad by som bol odkazany na
grafiku. Skusal som tar, ale s tym to viem len tak
ze si stale prepisujem (upgradujem) ten isty archiv.
Inak s nou pracuje bez problemov, ako so zariadenim
/dev/st0. Skusal som aj /dev/nst0, paska sa nepretoci
na zaciatok, ale akonahle sa na nu urobi dalsi archiv
uz ju tar nevie precitat.

Poradte mi prosim, ako zalohovat na toto zariadenie,
najlepsie cez tar do viacerych archivov.
Hladal som aj utilitu mt, ale nikde
som ju nenasiel. Pomaly som ochotny pristupit aj na
komercne riesenie:-)).

Odpovede prosim na moj mail.

Robo.