[linux] Velkost pisma Netscape

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Pátek Únor 18 08:41:13 CET 2000

Dňa Pi, 18 feb 2000 ste napísali:

> Ak som dobre rozumel skopiroval som z adresara windows/fonts/*.ttf
> po zadani mkfontdir sa vytvoril subor fonts.dir s obsahom "0"
> ????
> Pochopil som nieco zle?

Pochopil si dobre, ale ja som sa pomylil... Sorry
Treba pouzit program ttmkfdir ktory je v baliku xfsft  (ttmkfdir -o fonts.dir)
Ten mkfontdir totiz asi nevie spracovat *.ttf
--

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice
 repkovsk na intrak.tuke.sk