[linux] novy modem - novy problem

David Celjuska dcsoft na dcsoft.sk
Pátek Únor 18 12:32:22 CET 2000

Zdravim all!

Kupil som si novy modem PnP interny model:
FM3711-1102 (Rockwell PCI) od COMSTAR.
A prve co som vyskusal bolo:

echo atdt12345678 > /dev/ttySn; kde n je 0-3

a modem nic.

Pravdepodobne je to koli tomu sprostemu PnP a
teda treba najprv povedat modemu kde je (priradit
interrupt, IO, ...), ale ako?

Skusil som aby ho najprv nastavil (priradil mu IO)
BIOS (AWARD) ale marne, takze to musi spravit
moj Linux (redHat 6.1) a tu je problem ako mam
povedat linuxu aby mi nainicializoval modem (priradil
mu nejake to /dev/ttyS? interrupt a IO)?

Nasiel som iba velmi nedostacujucu dokumentaciu k
isapnptools ale z popisu /etc/isapnp.conf som absolutny
magor a vobec mi to nie je jasne.

Prosim ak niekto pouzivate PnP modem a nastavovali ste niekde
tieto veci napiste mi prosim podrobne co mam spravit a posli
ti mi aj vase *.conf subory. Bez modemu som v linuxe ako
bez linuxu :-(

Vopred dik za kazde reply,
  davy!