[linux] novy modem - novy problem

Peter Surda psurda na byte.at
Pátek Únor 18 13:26:44 CET 2000

On Fri, Feb 18, 2000 at 12:32:22PM +0100, David Celjuska wrote:
> Zdravim all!
Haj.

> Kupil som si novy modem PnP interny model:
> FM3711-1102 (Rockwell PCI) od COMSTAR.
Tipujem ze je to winmodem a nepojde. Napis vyrobcovi mily email, ze by si rad
linuxove drajvre alebo zverejnenie specsov. Alebo ho daj niekomu kto ma
windows a kup si iny.

> isapnptools ale z popisu /etc/isapnp.conf som absolutny
To je iba na ISAPnP, nie na PCIPnP (to je automaticke). Info o tom modeme
mozes ziskat cez
/sbin/lspci -v -v|less

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103

--
              To boldly go where I surely don't belong.