[linux] novy modem - novy problem

David Celjuska dcsoft na dcsoft.sk
Sobota Únor 19 10:59:13 CET 2000

Peter Surda wrote:

> Tipujem ze je to winmodem a nepojde. Napis vyrobcovi mily email, ze by si rad

Tipujes spravne :-( mna len sere ze som na to prisiel tak pozde. No nic
pravdepodobne
pojde spat odkial prisiel (predajne) a kupi sa externy (hoc tie su fakt dost
drahe
- Dynalink 56K 4380Sk; Microcom 56K 4350Sk; Dynalink 33K  2470Sk). Ktory by si
ty odporucal.

> To je iba na ISAPnP, nie na PCIPnP (to je automaticke). Info o tom modeme
> mozes ziskat cez
> /sbin/lspci -v -v|less

Na to sa pozrem ale momentalne som vo win lebo v linuxe modem nejde :-(

Dik za reply.

S pozdravom,
       davy!