[linux] Koniec Open Source?! (UCITA)

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Sobota Únor 19 15:47:38 CET 2000

Ahoj,

> ja osobne si myslim, ze by sa naslo zopar nadsencov a vyprodukovali by nieco
> ako GNU GPL v3 a bol by pokoj. Pokial viem, tak obist GPL version 2 sa este
> nikomu nepodarilo, aj ked na nu bolo uz niekolko utokov (kuoli kodu v GCC
> napriklad).

Kacirska otazka -- vacsina programov ma nieco ako ,,use GPL version 2 or any
later version''. Lenze kto rozhoduje, co je later version? Ked si vydam GPL 3,
ktora znamena, ze s tym mozem robit uplne vsetko, ze je to public domain a
nemusim zachovat ziadne prava, co to spravi? Viem, som slovak, spekulujem :).

 Juraj.