[linux] Pripojenie na internet

MaFu mafu na psg.sk
Pondělí Únor 21 00:21:18 CET 2000

Hello Martin,

nedeža,20.2.2000 Martin Jurčo napísal:

MJ> Zdravim
MJ> moj znamy si kupil pripojenie na I-net cez Nextru, ale ked som to skusal tak sa nevedeli modemy spojit.
MJ> Po zavolani na hotline mi povedali, ze ked mam modem s chipsetom Rockwell tak mam smolu a on to je prave
MJ> Sysgration 33.6 s uvedenym chipsetom. Neviete poradit, ktory poskytovatel by ho vedel pripojit ?
MJ> D.

Kazdy seriozny ISP :)
Napr. PSGnet, ale urcite aj Isternet a dalsi.
Ale je to trochu divne, ze ti to povedali, pretoze poznam ludi, co
maju Sysgration 33.6 a su napojeni na Nextru. Zeby v niektorom meste
mali blbe modemy na strane serveru? To je divne. A IMHO Rockwell je
asi najrozsirenejsia chipova sada v modemoch, tak ak tomu tak
skutocne je, tak sorry za takeho ISP:(

--
   -oO\ MaFu /Oo-
    mafu na psg.sk