[linux] diald

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Únor 21 06:24:47 CET 2000

Ronald Pupala wrote:

>   Mojim problemom je lepsie spojazdnenoe diald. Tento demon ako taky
> bezi, ale az velmi casto. Lebo napriklad aj ked chcem zmenit prefernces
> v Netscape diald zodvihne linku, zostavi spojenie, a az potom ma pusti k
> nastaveniu preferences. Ako zabranit tomu, aby pri nastavovani
> komunikacnych programov  diald vytvoril spojenie ?

Tak ja uz s "diald" nejaky ten piatok pracujem, a mozem povedat jedno:
Ak si uz niekto da tu robotu a nainstaluje diald, mal by bezpodmienecne
nainstalovat aj "named", aspon ako "caching only"! Toto zabrani mnohym
zbytocnym vytacaniam linky. V tvojom pripade si myslim, ze akonahle
kliknes na "preferences", nechskapak si overuje nejake adresy (mozno
mail-server, alebo proxy-server), a linka sa zrejme "vytaca" koli
komunikacii s nameserverom. Ale ako kolega napisal, spusti si este
pred nechskapakom "dctrl", tam uvidis kazdy connect, ktory ide cez
diald...

BTW, diald sa tu uz naozaj velakrat omielalo. Vazne rozmyslam nad tym,
ze urobim nejake poriadne "Step-by-step" alebo "howto", lebo to "mini"
ktore som videl je naozaj strucne. Len keby bolo viac casu...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net