[linux] presmerovanie telnetu na printer

Ján Beňadik jbenadik na elas.sk
Pondělí Únor 21 07:56:26 CET 2000

Pokial si spominam, tak spravne by ten retazec mal byt ESC[4i a ESC[5i ( pre obidva
smery prepnutia a terminal vt100 ). Ja som si tieto veci robil tak, ze vo vi
editore som vlozil ESC pomocou CTRL V, vytvoril som si dva subory s nazvom pron a
proff, ktore som umiestnil do /usr/local/bin. Subor lprint mal tieto riadky :

iconv -f 88592 -t 852 $1 >/tmp/$$.$1
cat /usr/local/bin/pron /tmp/$$.$1 /usr/local/bin/proff
sleep 3
rm /tmp/$$.$1

kde iconv sluzi na prevod kodovych stranok dokumentu a tlaciarne.

Podla typu terminalu ( premenna TERM ) to ale moze byt rozdielne. Skus si pozriet v
prislusnom termcape nastavenie premennych po a pf ( znamenaju printer_on a
printer_off ). Urcite viem, ze pre Wyse to rozdielne bolo ( tusim ^R a ^S ).
Pripadne, ak to pre dany typ emulacie nemas nastavene, tak to skus doplnit do
termcapu. Ekvivalentne to je v terminfo, mali by to byt premenne mc4i a mc5i.

Pripadne sa ozvi.

beno

--
Ing. Jan Benadik