[linux] problem so spustanim httpd

Gasparovic Peter gasparovic na pfs.sk
Pondělí Únor 21 11:12:29 CET 2000

Dňa Po, 21 feb 2000 ste napísali:
> [...]
>
> Mal som nainstalovany Apache-1.3.6-7 a skompiloval som si modul PHP-3.0.14.
> Pouzil som pri konfiguracii PHP3 ./configure --with-apxs=/usr/sbin/apxs
> Vsetko slapalo ok.
> Ked som ale pridal pri kompilacii modulu PHP3 pre Apache aj podporu mysql
> /configure --with-apxs=/usr/sbin/apxs --with-mysql
> opat kompilacia prebehne ok. Pri restartnuti httpd demona
> /etc/rc.d/init.d/httpd restart
> skript sice vypise OK, ale httpd nenabehne. Pri vypise statusu
> /etc/rc.d/init.d/httpd status
> dostanem, ze: daemon dead but subsys locked - alebo daco take...
Presne toto sa stalo aj mne. Neviem sice, preco, ale zistil som, ze ked
restartujem pocitac a on si sluzby pospusta sam, tak httpd nabehne korektne a
vsetko vratane php a mysql funguje OK. Ked ale znovu urobim httpd restart, tak
to urobi presne to, o com si pisal. Restart je teda len polovicne riesenie a
bolestne mi pripomina iny znamy operacny system, ale funguje to a lepsie
riesenie nemam. Aj ja samozrejme uvitam lepsiu radu.

Peter Gasparovic
gasparovic na pfs.sk