[linux] problem so spustanim httpd

Gasparovic Peter gasparovic na pfs.sk
Pondělí Únor 21 14:40:11 CET 2000

Dňa Po, 21 feb 2000 Dado Jan napísal:

> start stop restart status
>
> Nechapem, preco restart pocitaca, ked mozes stopnut httpd a znovu ho
> spustit s cistym stitom. Nie je v tom rozdiel... Tak aky restart? Nie si
> vo Windowsoch ako sa citis, takze nenechaj svoju "ciernu" minulost vplyvat
> na tvoju "jasnu" buducnost :)

Nesledoval si pravdepodobne cely problem, islo o to, ze httpd restart (start)
jednoducho s php NEFUNGUJE a ja som nahodne zistil, ze ked som z uplne ineho
dovodu restartoval masinu, tak to httpd nabehlo. Ak by si sledoval cely priebeh
debaty, tak poznamky o ciernej minulosti by si si iste odpustil.

Peter