[linux] problem so spustanim httpd

Stefan PETRUCHA pet3.14 na usa.net
Pondělí Únor 21 16:26:35 CET 2000

Dado Jan wrote:
> start stop restart status
>
> Nechapem, preco restart pocitaca, ked mozes stopnut httpd a znovu ho
> spustit s cistym stitom. Nie je v tom rozdiel... Tak aky restart? Nie si
> vo Windowsoch ako sa citis, takze nenechaj svoju "ciernu" minulost vplyvat
> na tvoju "jasnu" buducnost :)

Ano, teoreticky by to malo takto fungovat. Prakticky sa mi stalo, ze restart
boa cas od casu zlyhal (vsetko bolo nainstalovane/nakonfigurovane default -
Debian). Vyliecil to az maly "sleep 1" niekde v restartovacej casti. Tieto
skripty su niekedy az prilis lahkovazne...

Netusim, ci nieco podobne ma sancu pomoct v tomto pripade.

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1