[linux] Koniec Open Source?! (UCITA)

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Neděle Únor 20 16:13:05 CET 2000

Podla mna nespekulujes, presne tak to asi bolo myslene.
Ved licencia je vlastne zmluva. Podla akej ustavy moze niekto
dvom subjektom zakazat uzavriet taku zmluvu aku chcu, ak tym
neohrozia zaujem nikoho ineho?

Inac, keby aj podla toho zakona mal programator plnu
zodpovednost za software, Microsoft a spol. by nikdy nedovolili
aby tam neboli nejake zadne dvierka - viete si predstavit
Microsoft s plnou zodpovednostou za vsetko co napacha
Win98, ked spadne? :)

Takze v najhorsom pripade staci pockat si ako sa z toho vykruti
MS a potom prislusnu cast z jeho licencie opisat do GPL :)

Alebo sa jednoducho budu ludia pod GPL software podpisovat
pseudonymami ako zlocinci.

Alebo autori winampu daju do licencie ze ziadny kongresman,
ktory hlasoval za tento zakon, ani jeho rodina, nemaju pravo
pouzivat Winamp. To by asi zafungovalo skoro okamzite :)

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm