[linux] problem so spustanim httpd

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Úterý Únor 22 08:20:25 CET 2000

> Nesledoval si pravdepodobne cely problem, islo o to, ze httpd restart
> (start)
> jednoducho s php NEFUNGUJE a ja som nahodne zistil, ze ked som z uplne
> ineho
> dovodu restartoval masinu, tak to httpd nabehlo. Ak by si sledoval cely
> priebeh
> debaty, tak poznamky o ciernej minulosti by si si iste odpustil.
> Peter

> Ano, teoreticky by to malo takto fungovat. Prakticky sa mi stalo, ze restart
> boa cas od casu zlyhal (vsetko bolo nainstalovane/nakonfigurovane default -
> [...]

Takze. Peto: Sledoval som to cele, a na svojom trvam. Vsimni "cierna" v
uvodzovkach... Dalej, restart linuxu, kvoli jednemu procesu... ach. To by
musel nieco posahat. Ako root. Ak sa httpd ani nespusti (t.j. chybu najde
este pri citani konfigu, alebo dokonca nema vsetky symboly) tak na to nema
velke sance.

httpd restart robi pravdepodobne kill -HUP, pozriem sa, ak nie, tak robi
stop start, a presne ako si spomenul sleep 1 to napravil, pretoze stop ti
asi nezabezpecil kilnutie vsetkych procesov, a teda ani uvolnenie portu
80. Neviem, Debian nebezim. Ver mi, viem o com hovorim.

					Jano