[linux] RPM

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Středa Únor 23 08:53:49 CET 2000

On Wed, 23 Feb 2000, Jozef Cierny wrote:

> rpm -qa | less   ... vsetky rpmka co mas nainstalovane
> rpm -qa | grep cohladam  ... dufam jasne
> rpm -e menobalika.rpm ... odinstaluje balik
nie tak celkom, to meno balika sa pise bez .rpm. Jednoducho treba napisat
to co vyhodi rpm -qa | grep cohladam.

> tych zavislosti nie je az tak vela, aj ked zvyknu potrapit...poradie a
> pocet treba asi vyskusat :-)

Ak chces nieco skutocne nasilu odinstalovat daj rpm -e daco --nodeps

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)

      Oznam: Prednaska o cestovani v case sa bude konat vcera.