[linux] Uz zase???

}|{RoPtiC! pajo na synchro3.sk
Středa Únor 23 14:20:12 CET 2000

>Som sam, co dostava kazdy mail z tejto konfery 5 krat,
>alebo je nas viac?
>Odkaz pre spravcu mailing-listu: Nechcem do toho moc
>vrtat, ale s takymto cimsi som sa za 7 rokov v ziadnej
>inej konfere nestretol. To sa naozaj tento "bug" neda
>odstranit?
>Jarry

Aj mne naraz doslo cca 100 majlov, nakolko prisli
po piatich, pokial to zatial nieje pravidlom tak
mi to nevadi, ale aj tak by ma zaujimalo o co ide.
Pri poslednom zblbnuti Juraj hovoril nieco o tom,
ze si mame nastavit Sendmajly, no nemyslim, ze by
to bolo korektne. Juraj, nemal by si ty nastavit
Majordoma?

}|{RoPtiC!

Pavol Petras - Wexes.com™ Inc, Synchro3Team
email: pajo na wexes.com URI: http://wexes.com
GSM: +421-905-207072  FAX: (801)-720-94339