[linux] Deny mail duplicates

Behan Samuel - 5Z013/9 behan na fred.fri.utc.sk
Středa Únor 23 17:29:34 CET 2000

On Wed, 23 Feb 2000, Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> Jej, dik, to je zaujimave.
> Nejaky napad, ako spravit taketo nieco na server side?
>

>     Juraj.

No podla mna (resp. podla manualu) by sa to kludne mohlo hodit do
hlavneho procmail config suboru alebo vytvorit majordomovi vlastne
konto a aktivovat ho cez .forward aby to nemuselo obmedzovat ostatnych
juserov, aj ked povedzme si otvorene toto riesenie je trochu drasticke,
(aspon podla mna) ak sa realizuje na strane server, pretoze predsa len by
sme neriesili problem ale jeho dosledky(alebo nasledky ? ach slovencina
moja rodna ;-)

                                             Sam