[linux] upgrade redHat5.1 -> 6.1 a problem s databazou rpm

David Celjuska dcsoft na dcsoft.sk
Středa Únor 23 19:46:20 CET 2000

Zdravim all!

Mam taky problem. Vo firme mame server s redHat 5.1
ale bezi tam dost vela roznych sluzieb (RAIDovnanie diskov,
zaloha na pasku, www server, samba, informacny system,
zalohovanie, firewall, ...) a ja by som rad urobil
upgrade systemu na redHat6.1.
Ako to spravit co najjednoduchsie a aby som potom nemal
problem s tym, ze by som musel vsetky tieto sluzby konfigurovat  a
nastavovat ...?
Predstavol by som si to tak, ze stiahnem instalacky
redHat6.1 a pri instalacii zvolim upgrade. Ale zachova mi takyto
upgrade vsetky konfiguraky a etc/rc.d/inittab a proste vsetky tieto
veci?

A navyse je tu taky problem, ze cela databaza rpm-iek je fuc
(to si vsak vobec neviem predstavit ako sa mohla vyparit)
teda adresar /var/lib/rpm je uplne prazdny. Takze vobec nie je prehlad
ake baliky su v systemem vobec nainstalovane. Ako sa k tomu bude
spravat ten "update redhat"? Pojde to vobec?

Ano jasne, existuje moznost vyskusat to, ale nemozem si dovolit
hendikepovat firmu na niekolko dni len koli tomu ze nejdem na isto.

Vopred dik za kazde cenne rady,
   davy!

    .~.
    /V\         Davy