[linux] SAmba 2.0.6 a NT domain

Julius Minka minka na miesto.sk
Středa Únor 23 22:33:26 CET 2000

Ahoj!

Toto mi robilo, ked som nemal vopred vytvorene v domene konto pre dany
pocitac.
Ci je to len to, neviem, pisem iba vlastnu skusenost.

Julo Minka

(p.s.momentalne som vzhladom na viacnasobne posielanie sprav a par-dnovu
sluzobnu cestu z konferencie odhlaseny.ak by si mal este nejake otazky, pis
na sukromny mail.)