[linux] 3Dfx - upgrade ovladacov pre Voodoo 3

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Čtvrtek Únor 24 10:34:59 CET 2000

Zdravim,

Mam RH 6.0 Linux a Voodoo 3 kartu. Pred par mesiacmi som si stiahol
ovladace a nainstaloval som to podla navodu. Teraz by som chcel
nainstalovat nove ovladace (nejde mi 3D). Mam v tom celkom slusny chaos.
Mozem to odinstalovat priamo pod X cez GnoRPM a potom podla navodu
nainstalovat nove ovladace ?
Alebo to treba odinstalovat v text. rezime ?

Aky je vlastne standardny postup ?

Vdaka,
MJ

P.S.: Pri tychto starych ovladacoch mi to pri teste
/usr/local/glide/bin/test3Dfx vypisalo chybu... vid prilozeny kratucky
text. subor. Neviete co by to mohlo byt ?