[linux] RH 6,1 a tlac

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Únor 24 10:27:38 CET 2000

Dňa Št, 24 feb 2000 ste napísali:

Treba mat skompilovanu v jadre podporu paralelneho portu v sekcii General setup
<*> Parallel port support
<*> PC-Style hardware

a taktiez v sekcii Character device podporu paralelnej tlaciarne
<M> Parallel printer support
[*]   Support IEEE1284 status readback>

Potom treba nastavit tlaciaren napr. pomocou programu control-panel (v x-och
ako root). Ja som takto postupoval pre tlaciaren BJ-250 a funguje to vyborne.
Este si potom skontroluj ci mas v /etc/conf.modules uvedeny riadok
alias parport_lowlevel parport_pc

> skusal som prepnut EPP-ECP-SPP a nic pod W-shit ide tlac normalne
takze port je > ok tlaciaren BJC 250 alebo Xerox P8E(pcl5) alebo HP 6l ako potom
nakonfigurovat dane tlaciarne >
>    Dakujem Peter

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice