[linux] lilo na loopback

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Únor 24 11:23:02 CET 2000

Caute
Neporadite mi niekto, ako sa da lilo nainstalovat na zariadenie
namontovane na loopback?
Dovod:
Chcem pod bochs-om spustit linux tak, aby som mal v subore hd disk a v
subore fd disketu. Lilo by mal byt na diskete,  mozno aj jadro. Obidva
maju suborovy system minix. hd mam namontovany v adresari disk/ a fd v
adresari disketa/. Ked som spustil lilo, aby sa nainstaloval na disketu,
odmietol. Ako sa  to da?
Dik.
Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.