[linux] RH 6,1 a tlac

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Únor 24 11:39:53 CET 2000

Zdravim,
neviem ako je natom RH6.1 s default jadrom, ale asi si treba skompilovat
vlastne jadro s podporov parportu.
Ak tlaciaren podporuje pcl5 a viac, tak nieje problem na nej rozchodit
tlac, existuje niekolko moznych rieseni... ci uz cez enscript+ghostscript,
popripade pouzit aps filter, alebo napisat si vlastny filter v pcl.
Pokial si pamatam, tak niekdo tu pisal, ze ma rozbehanu Cannon BJC250.
V RH ma celkom dobry printtool cez ktory sa da nastavit vsetko bezne
potrebne.

PSIkappa