[linux] Maily-Sukromna reakcia

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Únor 24 11:53:53 CET 2000

Martin Kavec wrote:

> Listove tajomstvo mu nic nehovori!!! Alebo sa uz na Slovensku smie
opravdu
> vsetko.

Je zbytocne toto znova omielat. Ja som postaveny pred rovnaky
problem a tiez sa mi to nepaci, ale zamestnavatel MA na to pravo!
Vsetky maily/telefonaty/faxy/dopisy co idu do firmy, by mali byt
firemne, nie sukromne. A tie si moze citat aj archivovat. Toto som
si uz overil aj u pravnika, je to tak! My s tym nic nenarobime...

Mimochodom, ak chce archivovat iba prichadzajucu postu, mozno by
stacilo nieco ako alias. Neviem, ci to ma aj qmail, ale u sendmailu
(ten pouzivam ja) staci do /etc/aliases pridat pre kazdeho uzivatela

user1:		archive, user1
user2:		archive, user2

Potom vsetko bude chodit aj uzivatelom, aj do boxu "archive".
Pravda, len ho treba vytvorit...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net