[linux] Deny mail duplicates

Behan Samuel - 5Z013/9 behan na fred.fri.utc.sk
Čtvrtek Únor 24 13:19:10 CET 2000

On Wed, 23 Feb 2000, Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> No, v tomto pripade by mi to stacilo. Resp. ako inaksie vyriesis to, ze nejaky
> server ti do konferencie zacne posielat viackrat mejly? To by si musel odstranit
> ludske chyby. Ak to dokazes, tak si uzasny a navrhujem ta na vsetky dostupne
> nobelove ceny.
>

>   Juraj.

 Aj napriek tvojmu naliehaniu nemozem prijat ziadnu nobelovu cenu (mama
zakazala ;-), ale aj napriek tomu dakujem. Ale vratme sa k teme, ja by som
takyto server zakazal do doby kym si to dotycny admin nevyriesi(
predpokladam ze pouziva M$ Exchange). Ved nikto nepouziva kopirku ktora
namiesto jedneho pouzadovanej kopie vyhodi 5 !!!

                                                   Sam