[linux] Internet

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Únor 24 14:08:21 CET 2000

Jozef Jentner wrote:

>    pripojim sa na Internet o.k., ide mi ping na providera.
>    Spustim Netscape a ten hlada,hlada a hlada ....
>    Co robim zle ? V resolv.conf mam nameservere na providera
>    dobre. Neviem co s tym a rad by som uz aj internetoval.
>    Budem vdacny za akukolvek radu a mozete ma poslat aj niekam
>    keby mi to pomohlo ....

Cize ked das ping na www.redhat.com, tak sa ti vracia a ak
das tuto adresu do nechskapaka, tak nic? To je cudne...

Mas nastaveny v netscape nejaky proxy? Ides cez firewall?
Ping len na providera nestaci, skus si dat ping presne
na tu istu adresu, kam sa chces pozriet nechskapakom.
Alebo este lepsie, traceroute.

IMHO, moze to byt problem s DNS/resolvingom, defaultroute,
alebo nieco podobne. Skus lepsie popisat, ako si vlastne
pripojeny...

Jarry

--
Sent through GMX Free Mail - https://www.gmx.net