[linux] OffTopic: BNC <-> TP

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Pátek Únor 25 17:03:26 CET 2000

On Fri, 25 Feb 2000, Peter Paluch wrote:

> Ahojte!
> =-=-=-=
>
> Mam problem. Existuje nejaka "redukcia" medzi zasuvkami BNC a TP? Kolega si
> kupil notebook so vstavanou sietovou kartou a chcel by si ho pripojit na
> siet v kancelarii. Lenze notebook ma len konektor pre TP, a kabelaz v
> kancelarii je zase koaxialna.
>
> Viem, ze by to islo pomocou hubu, ale to je hrozne neprakticke :(

Ja by som navrhoval hodit do nejakeho linuxoveho stroja este jednu
sietovku (Genius NE2500 za 690Sk) s TP koncovkou a routovat to. Podla mna
bude jednoduchse a hlavne lacnejsie. Inak ako som cital tak aj s hubom to
bude lacnejsie ako s nejakym prevodnikom. :-)

> Dakujem vopred.
>
> Vsetko dobre praje
> Peto Paluch

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)

      Oznam: Prednaska o cestovani v case sa bude konat vcera.