[linux] Slovensky RH 6.1

Ronald Pupala rony na mail.pvt.sk
Pátek Únor 25 16:42:59 CET 2000

Robert Dobozy wrote:

> Nemozme zohnat na LV2 napalovacku zatial. Takze so zhananim CD je
> momentalne problem. Co sa tyka slovenskej verzie neviem (SAL?). Mimochodom
> normalny RH6.1 chodi celkom obstojne po slovensky.

                  Ahojte !

Aky problem s napalovackou ?!
Mam sice len IDE, ale berem ju zo sebou (aj kabel :-)) ). Takze ak niekto
pripravi image a pocitac, jedna napalovacka urcite bude. Az by sa dopredu
zistil pocet zaujemcov o CD, a ak by ich bolo vela, mozno by sa nasla dovtedy
este jedna taka. Zobral by som aj vlastny comp, ale z Velkeho Krtisa do
"Kosicoch" je to busom, s compom v rupsaku, trochu vela .

Apropos :
Nejde niekto do Kosic cez Velky Krtis ? (ak vobec vie niekto, kde ten Krtis
je :-)))   ) a chcel by znizit cestovne naklady na cestu ?
Nech sa mi ozve privatne

Prajem prijemny den

Rony <rony na mail.viapvt.sk>