[linux] Lovencina na printer

valter valter na altamira.cz
Pátek Únor 25 11:26:29 CET 2000

Ahoj !

1) Tak som po dlhom casovi obstaral "novy" printer HP LJ-6L.
Cez printtool som ho nastavil a skusal som tlacit.
Skusobny postscript presiel bez problemu, uz som myslel,
ze to mam v suchu, ale ked som dal tlacit nejake veci
po nasom (s hackami a ciarkami), tak bol vysledkom zniklidovany
papier.

Ako nastavit tento printer (a ten dalsi), aby to pisklo po nasom ?

2) Pri tej istej prilezitosti som sa pohral aj farebnou atramentkou
Xerox XJ6C, o ktorej som si doteraz myslel ze je to Win Printer,
a ono to fungovalo - dokonca farebne.
Pouzil som filter pre HP DeskJet 550 Color Series.
Ovsem problem z hackami sa nevyhol ani tejto krabicke.

Valter