[linux] Lovencina na printer

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Neděle Únor 27 23:24:37 CET 2000

On Sun, 27 Feb 2000, valter wrote:

> Aby som uviedol veci na spravnu mieru :
> Pouzil som X + Gnome a pokusal som sa tlacit z Netscape.
> Stranka bola v kodovani CP-1250 a v netscape bola zobrazena spravne.
> Na tlaciarni blbli pismenka l,s,c,t,z (hackovane male aj velke).
> Ostatne pod Gnome sa mi neda pisat tieto znaky ani z klavesnice.
> Pouzil som Xreconfig, ale ten pracuje iba pod KDE.
>
> Valter

Standardne Nechscape netlaci diakritiku (co ja viem najake problemy s ps
fontami a tak) ale da sa to pekne obist pomocou balika ogonkify ktory
prekoduvava znaky primo v .ps.

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)

      Oznam: Prednaska o cestovani v case sa bude konat vcera.