[linux] postscriptove subory a fonty.

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pondělí Únor 28 07:03:23 CET 2000

Zdravim, nato treba pouzit filter, ktory do .ps suboru hodi definicie
znakov v kodovani iso8859-2, nachadza sa na
http://www.cestina.cz/cestina/pocestovani/unix/WWW/netscape.html#tisk
je to filter od Petra Machacka a je lepsi ako ogonkify, keby boli
problemy, tak sa ozvy sukromne.
Co sa tyka tlacenia a diakritiky, tak odporucam posledne cislo linuxovych
novin, je to tam velmi dobre popisane, i ked su tam niektore advanced hack
ako to rozchodit...

PSIkappa
psi na bicba.sk