[linux] Lovencina na printer

cerny na posam.sk cerny na posam.sk
Pondělí Únor 28 09:32:43 CET 2000

Skusto nastavit ako obicajny LJ alebo LJ4L

Pista

                    valter
                    <valter na altamira.
                    cz>                                                                                       To:
                    Sent by:
                    owner-linux na rak.i          linux <linux na rak.isternet.sk>
                    sternet.sk

                    25.02.2000 11:26
                    Please respond to
                    linux

                                                                                                              cc:

                                               [linux] Lovencina na printer

Ahoj !

1) Tak som po dlhom casovi obstaral "novy" printer HP LJ-6L.
Cez printtool som ho nastavil a skusal som tlacit.
Skusobny postscript presiel bez problemu, uz som myslel,
ze to mam v suchu, ale ked som dal tlacit nejake veci
po nasom (s hackami a ciarkami), tak bol vysledkom zniklidovany
papier.

Ako nastavit tento printer (a ten dalsi), aby to pisklo po nasom ?

2) Pri tej istej prilezitosti som sa pohral aj farebnou atramentkou
Xerox XJ6C, o ktorej som si doteraz myslel ze je to Win Printer,
a ono to fungovalo - dokonca farebne.
Pouzil som filter pre HP DeskJet 550 Color Series.
Ovsem problem z hackami sa nevyhol ani tejto krabicke.

Valter