[linux] Konferencia SKLUG do html (to:Juraj Bednar)

neverhood neverhood na softipzi.sk
Pondělí Únor 28 09:36:45 CET 2000

bolo by asi dobre oslovit ludi z CZLUGu ako to maju spravene v tej ich
konfere

Riso

-----Original Message-----
From: Juraj Bednar [mailto:bednar na rak.isternet.sk]
Sent: Tuesday, February 22, 2000 7:44 PM
To: linux na rak.isternet.sk
Subject: Re: [linux] Konferencia SKLUG do html

Zdravim,

> Mal by som navrh,
> neslo by tuto konferenciu na konci mesiaca vzdy urobit do html a
> skomprimovat
> tak ako to maju urobene v cechach
>
> Ja totiz v robote na prezeranie a citanie 2000 mailov nemam cas a rad by
som
> si to stiahol domov a v klude presiel
>
> tak ak by to slo bol by som velmi povdacny.
>
> P.S.  S Ceskou konferenciou mam takto dobre skusenosti.

Ma s tym niekto prakticke skusenosti? Mozno by to bolo fajn, ak to niekto
robi pre ine mailing listy, bolo by fajn, keby to robil rovno aj pre tento.
Ma niekto take nieco rozbehane?

     Juraj.
---
Prichádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.118 / Vírusová databáza: 56 - dátum vydania: 17.1.2000

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.126 / Vírusová databáza: 60 - dátum vydania: 21.2.2000