[linux] Rychlost modemu

Jan Nemsak nemsak na arcgeo.sk
Pondělí Únor 28 14:34:23 CET 2000

Moj modem sa sice napoji na providera (SkNet) ale len na rychlosti 9600
baudov. Teda podla rychlosti stahovania, stanoval som z najbizsich
serverov a nikdy to neslo viac ako 1 kb/s a pritom mam 56000 baudovy
modem, externy, Sysgration Rockwell chipset. Moze to byt tym ze mam iba
486 a ze rychlost portu to nestiha? Alebo v com to moze byt?
Pripojovacie skripty som si spravil podla prikladov, aj rychlost som dal
56000. Neviete v com to moze byt alebo ako sa da ostestovat prenosova
rychlost? Alebo treba dat nejake specialne AT prikazy pred vytocenim aby
som dosiahol taky rychlost? (alebo by mi stacila aj kludne 33000 ale to
mi tiez slo tak pomaly)
Vdaka
Jano