[linux] Slovensky RH 6.1 and problem Blava, KOSICE, BB

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pondělí Únor 28 16:05:03 CET 2000

Ahoj,

> Nie, dufam ze nie. Ja nie som priamo z Bratislavi. Byvam asi 100km od nej,
> ale pre mna je lepsie sa dostat do Blavy, ako do Kosic.
>
> 	S vasimi nazormi sa stotoznujem, len som napisal moj subjektivny
> nazor na miesto linuxconf 2.
>
> 	Pre buducnost by bolo najlepsie robit linuxconf v BB, to je asi
> tak v strede Slovenska a nemalo by to nikomu robit problemy.
>
> 	No, myslim si, ze problematika miesta linuxconf by sa mala
> rozoberat v inej konferencii. Sklug-ovej. No nie?

No, to je v pohode, len v tej BB sa musi najst miestnost a niekto to musi
vybavit. Teraz boli kosicania super ochotni a ja neviem, ci je tych par
kilometrov naviac problemom. Robite z malych problemov velke, predstavte
si, ako musi fungovat taky norsky LUG.

Ja som prave dotelefonoval s chlapikom, ktoremu to naopak vyhovovalo. Proste
je to myslim si jedno, Slovensko je mala placka a z jedneho miesta na druhe
sa da dostat do jedneho dna, takze myslim, ze vsetko je v pohode a na Kosice
sa nema nadavat, ale dakovat im a organizatorom z Kosic, ktori boli taki
super ochotni, ze to tam vsetko zariadili.

    Juraj.