[linux] Rychlost modemu

Milan Gacik gacik na frki.fri.utc.sk
Pondělí Únor 28 16:56:43 CET 2000

Zial, moze sa stat /okrem ineho/, ze si pripojeny na linku, na ktorej
telekomunikacie pouzivaju
PCM. Co to znamena? Skratka ze na 1 prenosovu cestu vopchaju viacerych
uzivatelov.. Pri
normalnom rozhovore to nevadi /prenos.pasmo 3.4kHz, avsak pri datovej
komunikacii je vysledkom
nizsia prenosova rychlost modemu, ci je 33600 Baud alebo aj rychlejsi....

Odporucam vyskusat modem na inej linke, pripadne s inym PC

            Milan Gacik (MGX)
             gacik na frki.utc.sk
               ICQ 50654877