[linux] Diald a limit poctu neuspesnych prihlaseni

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Únor 29 09:59:40 CET 2000

Iko wrote:

> neviete niekto, ako sa da obmedzit pocet neuspesnych prihlaseni
> cez diald? Myslim tak, ze ak sa diald-ovi nepodari 3x po sebe
> prihlasit do siete, aby to nechal tak a znovu sa pokusil dajme tomu
> o pol hodinu?

Myslim, ze na to su timeouty v diald.conf. Je tam nieco
take ako:

redial-timeout        (cas medzi pokusmi)
retry-count           (pocet povolenych pokusov)
died-retry-count      (pocet pokusov o "znovunahodenie" spadnutej linky)
redial-backoff-start  (pocet pokusov po ktorych zacne zdvojnasobovat
                       pauzu medzi pokusmi)
atd.

Da sa tam nastavit kolkokrat sa ma pokusit o spojenie, potom
moze zdvojnasobovat cas medzi pokusim, alebo si dat pauzu.
Neviem to teraz presne, lebo nesedim za svojou masinou...

Jarry

--
Sent through GMX Free Mail - https://www.gmx.net