[linux] ASUS P5A Ali V problem

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Úterý Únor 29 16:15:08 CET 2000

> Mam $subj motherboard a pri boote mi jadro (RH6.1,2.2.12-20) nespozna PCI
> radic a DMA disabled by BIOS. V BIOS-e vsak mam DMA povolene. Ma to niekto s
> touto doskou rozchodene.
> Za hociake rady vopred vdaka.

Caff

Neviem, tvoj chipset nemam, ale je velmi mozne, ze nie je "este"
podporovany. Skus 2.3.x kernely alebo pozri do configu kernelu, co tam nie
je tvoj chipset aspon expoerimentalne.
Napr. na mojom notebooku som bol na tom rovnako, ale 2.3. rady uz moj
chipset maju, a tak bez vahania pouzivam 2.3. radu.
Je to sice risk, ale zatial som nemal problem, a navyse by to nebolo take
hrozne, ved to mam na pokusy, nie ako server.

Ak to potrebujes ako server, pockaj na 2.4. (ak to nevyriesis inak:)

					Jano