[linux] Datum v mailoch

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Pondělí Únor 28 22:25:27 CET 2000

> P.S.
> Aj ked tak pozeram na tu poslednu adresu tak tomu uplne nerozumiem. Z
> Poboxu by mali chodit maily s dobrym datumom... sak mne tak chodia...
> Vie mi toto niekto vysvetlit ??????????????
> Dakujem...

samozrejme, zavisi to od toho kadial ten mejl pojde. ak po ceste prejde
cez nejake windows nt 3.51 alebo podobnu hrozu (nic by som nedal za to
ze uplne staci nt4 bez poslednych servicepackov) tak mas datum ktory
ti moze spolahlivo sluzit ako generator nahodnych cisel

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm