[linux] CBQ

Dusan Nagy Dusan.Nagy na alcatel.sk
Sobota Leden 1 00:49:22 CET 2000

Prepacte ze Vas otravujem mimo konferencie
ale stale nie som schopny prelozit jadro momentalne
2.2.12-20 tak aby som doazal rozchodit CBQ.
Po prelozeni sa pri startovani krnelu v casti
finding modules ,vipisuje  pre modul cbq a dalsie
v tejti sekcii unresolved symbol.
Prosim Vas bol by som velmi povdacny ak si najdete chvilku
a napisete mi na ktorom jadre Vam to funguje a prip
zaslal aj conf  subor jadra.

    Dakujem

Stastny novy rok.