[linux] Netscape + KMail

carcass carcass na gmx.net
Sobota Leden 1 19:54:37 CET 2000

Zdravim,
na novom pocitaci mi Netscape Communicator 4.6-1 nejak blbne,
ked ho spustim prvykrat - vsetko bezi normalne, ale ked ho
ukoncim a spustim znovu - tak mi zamrzne pri otvarani suboru
/usr/doc/HTML/index.html
Nepomoze ziadne nastavenie - ani blank page, dokonca ani nastavenie aby
sa pri spusteni Netscape-u spustil Messanger - uplne ignoruje vsetky
moje nastavenia...
Jediny sposob ako mozem pouzivat Netscape je, ze zakazdym ked
ho ukoncim , zmazem adresar .netscape/  v domacom priecinku.
Aj ked spustim Netscape "nanovo" a v nastaveniach nic nezmenim, aj tak
pri dalsom spusteni zamrzne.
Potrebujem hlavne nejakeho mejloveho klienta pre X (KMail <1.0.24> pri
viacerych  priecinkoch a kontach neuklada hesla - zakazdym musim
upravit  konto aby pouzil spravne heslo)
Stretli ste sa uz niekto s tymito problemami ?
Diky,
--
					carcass