[linux] Navrh na pravidlo

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Neděle Leden 2 09:47:17 CET 2000

Predom nam vsetkym prajem stastny a vesely novy rok, hlavne vela zdravia
a rodinnej a osobnej pohody.

A hned na zaciatok by som mal taky jeden protokolarny navrh. Videl som
to v inych konferenciach:

1/ niekto ma nejaky problem, ktory popise do konfery
 napr.:
	[linux] Problem s tlaciarnou

2/ niekolko ludi mu odpovie a navrhne riesenia, asi rozne, kolko hlav,
tolko napadov a rieseni:

	Re:[linux] Problem s tlaciarnou

3/ ten, kto mal ten problem sa ho isto pokusi na zaklade navrhovanych
rieseni vyriesit.
(doposial je to jasne)
A teraz to nove:
4/ po uspesnom vyrieseni by mal ten, co daval problem do konfery poslat
este jeden mail, kde oquotuje svoju prvu spravu a zaroven napise, ake
riesenie pouzil k uspechu. Do subjectu by zadal:

	[linux] VYRIESENE: Problem s tlaciarnou

Asi sa to zdat byrokraticke, ale predstavte si, ze niekto hlada problemy
v archive tejto konfery, ale len sam vo svojich mailoch. A keby tam bolo
popisane uspesne riesenie, pomohlo by mu to, a nemusel by prehladavat
kazdy mail. Najvyhodnejsie by to bolo pre zaciatocnikov. (A kto z nas je
supermacher?)
ALebo ked si da spravy zotriedit podla prislusnosti, ma otazku a odpoved
hned pokope.

Nechcem tento navrh nikomu vnucovat, ja sam sa ho budem snazit
dodrziavat. Ako vravim, nie je to nic nove, v linux.cz to dodrzuju a
stalo sa to dobrou pomockou. Preto ma nekamenujte, nie som bytokrat, len
velky neporiadnik (bordelaaar).

Ostavam s pozdravom

--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)