[linux] Trochu off-topic : SEN 2000

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pondělí Leden 3 11:22:44 CET 2000

Na prvom miest Vam vsetkym zelam vela stastia v tomto roku, lasky a pod,
co najmenej problemov, ktore nechcete.

Nech sa linuxu aj nam dari...

> tie zverstva by som bral ale otazka znie
> da sa vo WMWare pustit aplikacia tak ze to posle do Xwin len okno
> aplikacie ktore bude spravovat win manazer?
> teda napr ked pustim word vo wmware aby som nemusel prepinat do toho okna
> ale blbo to napustit priamo do kde alebo enlightenmentu (pripadne fvwm ;)
> bez toho win

Uz si niekedy skusal vmware? Podla toho co pises, asi moc nie.

Je to emulator x86 platformy, resp. jedneho PC.
Ked spustis word, ten spustis pod windowsami, tie sa spustia na PC, ktory
je vmware.... ako by si chcel spustit samotny word? Iba ze by si mal win32
API.... t.j. wine. Ale nie vmware.

						Jano