[linux] Chybove hlasenie.

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pondělí Leden 3 15:14:05 CET 2000

Zdravim,
pokial ma pamat neklame tak ICMP je Internet Messages Control Protocol,
na tejto srande funguju take veci ako ping. Viac ti k tomu moc ani neviem
povedat, uz je to dost davno co som o tom cital, ale v podstate to sluzi
na vymenu sprav, hlavne chybovych pri komunikacii.

PSIkappa
psi na bicba.sk
psi na psisko.sk