[linux] Trochu off-topic : SEN 2000

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pondělí Leden 3 16:09:00 CET 2000

Zdravim,
existuje urcity kernel patch, ktory sa vola POSIX ACLs for linux
(freshmeat.net, sekcia console/filesystems), netestoval som to, ale pokial
to robi to iste co access control list v solarise alebo HP-UX, tak by sa
tym dal riesit tvoj problem ....

PSIkappa
psi na bicba.sk
psi na psisko.sk