[linux] Navrh na pravidlo

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Leden 3 19:49:21 CET 2000

Aby som este podporil svoj vlastny navrh:

Ja to robim tak:
Ak najdem v mailoch niekde problem, ktory bol aj uspesne vyrieseny a
autor problemu potvrdil, ze uz mu to funguje, vytlacim si ho. Je akousi
pomockou pre riesenie mojho (pripadneho minuleho alebo aj buduceho)
problemu, a zaroven som clovek starsi ( 36 ;-)) a unavenejsi, takze si
toho uz vela nezapamatam, a ak som to vyriesil pred rokom hravo, teraz
by som si zase turboval rozum. Vam mladsim je hej (aj vy raz zacnete
zabudat), ale ja sa musim pozriet do svojich poznamok a snad to pojde
zase vyriesit. Je jasne, ze si vyberam take veci, o ktorych tusim, ze ma
mozu postretnut. (Ak teda neholdujem grafike, tak to netlacim...)
Takto mi vznikaju nieco medzi mini HOWTO a FAQ, a viem, ze nejde o
ziadnu teoriu, ale overenu PRAX. No a ked sa mi to nerozbeha, mozem
mailnut tomu  pytajucemu aj odpovedajucemu a spravidla ma uvedu na
spravnu cestu.
Ani by ste neverili, ze za ten skoro rok je to celkom pekna biblia.
(Taky napad, co tak to vydat knizne 8-( ...?)
--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)