[linux] Trochu off-topic : SEN 2000

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Leden 3 20:41:10 CET 2000

Ked som popisoval SEN 2000, nemyslel som to komplikovat:>>>
To aby som dobre poznal Linux, aj Windows aj MS Office a este vmware a k
tomu tisic programatorskych technik ako to dostat do akehosi okna...
(A kupovat Windovsy a Office)

V tomto pripade by asi stacil Linux a StarOffice.
Neskrabme sa lavou rukou za pravym uchom, ak nemusime! A v tomto pripade
- Linux a StarOffice- NEMUSIME! (A ani kupovat!) To je ten SEN 2000!

Ze to niekedy bez emulacie nepojde, tak asi vtedy, ked ma niekto kupene
uctovnictvo napr. vo Foxke. A ak mu peniaze "nevyjdu" ;-) na WinXX +
Off.(slabych 22 000 Sk,;-)), tak sa to da prave  cez Linux a StarOffice
a zadara!
Tie peniaze nech da radsej Vam za spravovanie systemu.
(Alebo polovicu, a bude rad aj on aj Vy!!!)

--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)